Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Fisher-Price
Fisher Price to firma założona w 1930 roku przez Hermana Fishera, Irving Cene, jego żonę Margaret Cena Evans i Helen Schelle. Nazwa Fisher-Price powstała przez połączenie dwóch z trzech nazwisk. Fisher pracował wcześniej w produkcji, sprzedaży i reklamie gier dla firmy w Churchville w stanie Nowy Jork. Cena odszedł z największej sieci sklepów z różnościami, a Helen Schelle wcześniej prowadziła Penny Walker Toy Shop w Binghamton. Podstawowe zasady jakimi kierowała się firma Fisher-Price przy tworzeniu zabawek koncentrowanie się na wartości wewnętrznej gry, pomysłowość, dobrej konstrukcji, dobrym stosunkiem ceny do jakości i działania. Wczesne zabawki były wykonane z ciężkich elementów stalowych i drewna, które opierały się odpryskom i dobrze znosił intensywne użytkowanie. Uroku każdej zabawce dodawały szczegółowe i kolorowe etykiety. Pani Cena była pierwszym dyrektorem artystycznym i zaprojektowała zabawki na linię otwarcia, na podstawie postaci z książek jej dzieci.
W 1931 roku trzech założycieli zabrało 16 swoich drewnianych zabawek na American International Toy Fair w Nowym Jorku i szybko odnieśli sukces. Pierwsze sprzedana zabawka Fisher-Price to "Dr Doodle" w 1931 roku. Na początku 1950, Fisher-Price uznał tworzywa sztuczne jako idealne materiały, które mogłyby pomóc firmie włączyć większe dekoracje i jaśniejsze kolory do zabawek. "Buzzy Bee" był pierwszą zabawką zbudowaną z tworzyw sztucznych. Do końca 1950 roku Fisher-Price wyprodukował 39 zabawek zawierających tworzywa sztuczne.
W latach 1960, została wprowadzona linia produktów „Play Family” i wkrótce dogoniła popularnością wcześniejsze zabawki. Herman Fisher przeszedł na emeryturę w wieku 71 lat w 1969 roku a Quaker Oats Company kupiło Fisher-Price tego samego roku.
W 1991 roku Fisher-price po odzyskaniu niezależności od firmy Quaker Oats stał się spółką giełdową. Dwa lata później, w listopadzie 1993 roku, Fisher Price stał się spółką całkowicie zależną od Mattel. Nowy zarząd zdecydował, że firma skupi się na nieskomplikowanych produktach dla niemowląt i przedszkolaków i rozpoczął ekspansję na rynkach międzynarodowych. W roku 1997 Mattel zdecydował, że wszystkie ich produkty dla tego segmentu będą sprzedawane pod nazwą Fisher-Price.
138,00 zł
Cena regularna:
170,00 zł
130,00 zł
109,99 zł
Cena regularna:
149,00 zł