SEA-BIS P.H.U. Zbigniew Prochuń
ul. Wici 81
91-157 Łódź
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Wartość zwrotu towaru otwieranego/używanego może być pomniejszona.
9a. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Gwarancja na sprzedawane sprzęty udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty zakupu dla konsumentów, 12 miesięcy dla przedsiębiorców kupujących na Fakturę VAT. Wyjątkiem są ogłoszenia, w których wyraźnie jest napisane, że okres ten jest krótszy.
9b. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
9c. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SEA-BIS P.H.U. Zbigniew Prochuń
ul. Wici 81
91-157 Łódź
10. Płatności za zakupiony towar można dokonać na jedno z naszych kont bankowych lub zapłacić przy odbiorze ewentualnie można również dokonać płatności online lub zapłacić poprzez Raty MBanku.
Nr konta bankowego potrzebnego do uregulowania płatności: 50102055581111133849200080
SEA-BIS P.H.U. Zbigniew Prochuń
ul. Wici 81
91-157 Łódź
Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)
11. Przesyłki wysyłamy firmą kurierską DPD po wpłacie na konto i za pobraniem.
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach będziemy się kontaktować i informować jak wygląda status wysyłki. Najczęściej przesyłka jest na następny dzień od wysłania jej od nas.
Wysyłka firmą kurierską DPD uzależniona jest od gabarytu przesyłki.Jeśli chcesz by Twój towar lub towary zostały wysłane, prosimy o kontakt telefoniczny przed zakupami lub zaraz po dokonaniu zakupu w celu ustalenia kosztów wysyłki.
Podstawowy koszt wysyłki to:
-po wpłacie na konto 15zł,
-za pobraniem 25zł.
Jest on zmienny jeśli waga lub gabaryt przesyłki przekroczą dopuszczalną normę i wtedy koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie i podany przy zamówieniu.
Zakupione przedmioty można również odebrać osobiście w jednym z punktów odbioru w Łodzi po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu.