Producenci
Regulamin
 REGULAMIN:
1. Towary będące w sprzedaży w Naszym sklepie internetowym równocześnie sprzedawane są w sklepie stacjonarnym i w niektórych przypadkach może się okazać, że zamówiony przedmiot został już sprzedany i jest niedostępny. Będziemy oczywiście monitorować na bieżąco stany magazynowe, ale jeśli z takiego powodu nie będziemy mogli sfinalizować zamówienia Klient będzie niezwłocznie o tym poinformowany i wpłacona kwota zostanie zwrócona.
 
2. Zastrzegamy sobie prawo do wystąpienia błędnych opisów, zdjęć, cen towarów, i innych co będzie skutkowało anulacją błędnego zamówienia. Oczywiście zobowiązujemy się do wypłaty wpłaconej kwoty zamówienia. 
 
3. Wszystkie towary w sklepie są nowe z polskiej dystrybucji - chyba, że w opisie produktu zaznaczone jest inaczej.
 
4. W sprawie zwrotów towarów i reklamacji obowiązują przepisy zgodne z przepisami prawa polskiego. 
* poniżej podstawa prawna
 
5. W przypadku wysyłek kurierskich większych gabarytów warto skontaktować się wcześniej w celu uzgodnienia kosztów wysyłki - chodzi głównie o zamówienia dużej ilości sztuk lub zamówienia gabarytowe.
 
6. Dane naszego sklepu:
SEA-BIS P.H.U. Zbigniew Prochuń
ul. Wici 81
91-157 Łódź
NIP: 9471834726
REGON: 473091312
 
7. Wszystkie dane przekazywane przez klientów sklepu wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Dane osobowe podane przez klientów i osoby rejestrujące konto na sklepie nie są udostepniane osobom trzecim. Kupujący ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych ze sklepu.
 
 
8. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

SEA-BIS P.H.U. Zbigniew Prochuń
ul. Wici 81

91-157 Łódź

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Wartość zwrotu towaru otwieranego/używanego może być pomniejszona.

 

9a. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Gwarancja na sprzedawane sprzęty udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty zakupu dla konsumentów, 12 miesięcy dla przedsiębiorców kupujących na Fakturę VAT. Wyjątkiem są ogłoszenia, w których wyraźnie jest napisane, że okres ten jest krótszy.

 

9b. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

 

9c. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SEA-BIS P.H.U. Zbigniew Prochuń
ul. Wici 81

91-157 Łódź

 

10. Płatności za zakupiony towar można dokonać na jedno z naszych kont bankowych lub zapłacić przy odbiorze ewentualnie można również dokonać płatności online lub zapłacić poprzez Raty MBanku.

 

Nr konta bankowego potrzebnego do uregulowania płatności: 50102055581111133849200080

SEA-BIS P.H.U. Zbigniew Prochuń

ul. Wici 81

91-157 Łódź

 

 

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)

 

11. Przesyłki wysyłamy firmą kurierską DPD po wpłacie na konto i za pobraniem.

 

 

Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach będziemy się kontaktować i informować jak wygląda status wysyłki. Najczęściej przesyłka jest na następny dzień od wysłania jej od nas.

 

Wysyłka firmą kurierską DPD uzależniona jest od gabarytu przesyłki.Jeśli chcesz by Twój towar lub towary zostały wysłane, prosimy o kontakt telefoniczny przed zakupami lub zaraz po dokonaniu zakupu w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Podstawowy koszt wysyłki to:

-po wpłacie na konto 15zł,

-za pobraniem 25zł.

Jest on zmienny jeśli waga lub gabaryt przesyłki przekroczą dopuszczalną normę i wtedy koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie i podany przy zamówieniu.

 

 

Zakupione przedmioty można również odebrać osobiście w jednym z punktów odbioru w Łodzi po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu.

 

 

 
 
 
 Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)
 
 
 
UWAGA!!
Ze względu na fakt, że prowadzimy również sprzedaż w sklepie stacjonarnym w Łodzi, podane ilości w sklepie internetowym mogą różnić się od stanu faktycznego. 
 
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
 
 
*Podstawa prawna.
 

Rozdział 4 - Prawo odstąpienia od umowy - Prawa konsumenta.

 
Dziennik Ustaw

Dz.U.2020.287 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 stycznia 2021 r. do: 31 grudnia 2022 r.
       
            Rozdział  4

Prawo odstąpienia od umowy

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

1)
dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
a)
obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
b)
polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
2)
dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
1. 
Jeżeli konsument nie został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu, o którym mowa w art. 27.
2. 
Jeżeli konsument został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie.
1. 
Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy.
2. 
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. 
Jeżeli przedsiębiorca zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, konsument może także odstąpić od umowy:
1)
przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy;
2)
przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej przedsiębiorcy.
4. 
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie przesłać konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa w ust. 3.
1. 
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
2. 
Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
1. 
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
2. 
Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
3. 
Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

1. 
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
2. 
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
3. 
Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.
4. 
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
1. 
Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
2. 
Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

Konsument nie ponosi kosztów:

1)
świadczenia usług, dostarczania wody, gazu lub energii elektrycznej w przypadku, gdy nie są one oferowane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, lub energii cieplnej, w całości lub w części, za czas do odstąpienia od umowy, jeżeli:
a)
przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy i skutkach jego wykonania zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 9 lub
b)
konsument nie żądał spełniania świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2;
2)
dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli:
a)
konsument nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub
b)
konsument nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody, lub
c)
przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1.
1. 
W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
2. 
Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1)
o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2)
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3)
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4)
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5)
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6)
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7)
w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8)
w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9)
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10)
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11)
zawartej w drodze aukcji publicznej;
12)
o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13)
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

2 Art. 38a dodany przez art. 55 ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. (Dz.U.2019.1495) zmieniającej nin. ustawę z dniem 1 stycznia 2021 r.
Promocje
SMARTWATCH MANTA MA424 CZARNY 24H SKLEP ŁÓDŹ
SMARTWATCH MANTA MA424 CZARNY 24H SKLEP ŁÓDŹ

119,99 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
szt.
Blender ręczny Sencor   SHB4355
Blender ręczny Sencor SHB4355

104,99 zł

Cena regularna: 140,00 zł

Najniższa cena: 99,99 zł
szt.
Hulajnoga/Rowerek Biegowy 2w1 Kido różowa
Hulajnoga/Rowerek Biegowy 2w1 Kido różowa

170,00 zł

Cena regularna: 180,00 zł

Najniższa cena: 180,00 zł
szt.
Smartfon Samsung Galaxy M23 4/128 GB niebieski
Smartfon Samsung Galaxy M23 4/128 GB niebieski

979,99 zł

Cena regularna: 1 100,00 zł

Najniższa cena: 949,99 zł
szt.
Smartwatch Xiaomi Amazfit 2 STRATOS EU GPS
Smartwatch Xiaomi Amazfit 2 STRATOS EU GPS

499,99 zł

Cena regularna: 890,00 zł

Najniższa cena: 890,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium