Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
1. Formularz zwrotu/reklamacji Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres: SEA-BIS P.H.U. Zbigniew Prochuń ul. Wici 81
91-157 Łódź
Zwrot towaru Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: Prawo zwrotu w terminie 14 dni dotyczy tylko osób fizycznych , przedsiębiorcą nie przysługuje 14 dniowy zwrot towaru zgodnie z obowiązującym prawem .
Uwaga firmą nie
SEA-BIS P.H.U. Zbigniew Prochuń ul. Wici 81
91-157 Łódź
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Wartość zwrotu towaru otwieranego/używanego może być pomniejszona
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
UWAGA!!
Ze względu na fakt, że prowadzimy również sprzedaż w sklepie stacjonarnym w Łodzi, podane ilości w sklepie internetowym mogą różnić się od stanu faktycznego.